De producten van Beiersdorf zijn wereldwijd een succes omdat de consumenten vertrouwen hebben in ons. Om dat vertrouwen te versterken, investeren wij aanzienlijk in huidonderzoek en vernieuwende technologieën, analyses van wereldwijde en regionale trends en een wereldwijd samenhangende merkidentiteit.
De merken van Beiersdorf koppelen wereldwijde trends aan de streekgebonden noden van consumenten omdat de markten allemaal verschillend zijn en de noden van de huid van het ene continent tot het andere aanzienlijk verschillen. We houden uitvoerige enquêtes bij consumenten en hebben lokale centra voor huidonderzoek om dicht bij de consument te blijven staan.
Een van de drijfveren van ons wereldwijde succes is ons vermogen om te vernieuwen. Het onderzoek en de ontwikkeling van producten hebben altijd al een hoofdrol gespeeld bij Beiersdorf. Veel resultaten van onze onderzoeks- en ontwikkelingsprojecten - zoals de uitvinding van NIVEA Crème, die in 1911 een revolutie teweegbracht op het vlak van huidverzorging - vergemakkelijkten de creatie van internationale referenties.