SPEAK UP. WE CARE. – VERTROUWD EN VEILIG

Beiersdorf heeft altijd gestaan voor betrouwbaarheid en verantwoordelijk handelen. Als het bedrijf in verband wordt gebracht met onregelmatig gedrag - al dan niet opzettelijk - kan dit leiden tot langdurige reputatieschade en aanzienlijke commerciële verliezen. Daarom is het voor ons belangrijk om mogelijke compliance-overtredingen te achterhalen.

We streven ernaar om onze ethische integriteit te waarborgen door snel te reageren op systematische of materiële overtredingen van de regels. Op die manier beschermen we ons bedrijf, onze werknemers, onze consumenten en de werknemers in onze hele toeleveringsketen.

Veilige rapportagekanalen beschikbaar in meer dan 30 talen

Ons platform voor het melden van incidenten Speak up. We care. is een beschermd, veilig en onafhankelijk meldkanaal voor werknemers, klanten, consumenten, leveranciers en andere externe belanghebbenden. Het platform is gebaseerd op de BKMS® Incident Reporting technologie, die meerdere certificeringen voor gegevensbeveiliging heeft. Het is 24 uur per dag beschikbaar in alle markten waarin Beiersdorf en haar dochterondernemingen zaken doen en het gebruik ervan is toegestaan volgens de lokale wetgeving. Gebruikers kunnen informatie over mogelijke misstanden in meer dan 30 talen indienen, waarbij ze anoniem blijven wanneer de lokale wetgeving dit toestaat.

Aanvullende (landspecifieke) informatie over Speak up. We care. is beschikbaar op het platform zelf: https://www.bkms-system.net/speakup.wecare.

Wil je meer weten over het meldingsproces en wat er gebeurt nadat je een melding hebt gedaan via ons meldsysteem? Lees dan het overzicht van ons meldingsproces (beschikbaar in het Engels).